Når bør du ha et re-design av din nettside?

28.apr.2019 00:00:00 | Når bør du ha et re-design av din nettside?

I denne artikkelen går Hallgeir gjennom viktige punkter for å sjekke om nettsiden din fungerer optimalt, eller om du bør vurdere å skaffe deg en ny.

I denne vloggen går Hallgeir gjennom viktige punkter for å sjekke om nettsiden din fungerer optimalt, eller om du bør vurdere å skaffe deg en ny nettside. Har nettsiden din dårlig design vil den virke mindre troverdig. Fungerer den ikke optimalt for mobiltelefon eller er treg, kan du risikere å miste kundene før de i det hele tatt vet hvilke produkter du tilbyr. Nettsiden din burde være enkel å bruke og oppdatere, og er noe du skal være stolt av å vise frem.

Passer nettsiden din beskrivelsen av et eller flere av punktene Hallgeir går gjennom i denne videoen bør du vurdere et re-design av din nettside. Det kan hjelpe deg å få mer oppmerksomhet til din nettside og føre til flere kundehenvendelser, enten ved påmelding av nyhetsbrev, netthandel, henvendelser via e-post eller telefon, osv.

Vi har også laget en «Guide for å skrive spesifikasjon til nettside"

En nettside er ofte førsteinntrykket en potensiell kunde får av en bedrift, derfor bør den fungere optimalt slik at budskapet når frem til kunden på en rask og enkel måte.

Som digitalbyrå er det vår plikt og ekspertise å veilede deg i den harde kampen om oppmerksomhet. Vi hever kvaliteten på ditt innhold i sosiale medier og på dine nettsider. Vi skviser maks ut av kronene du bruker på digital annonsering. Og våre rådgivere gir deg tett oppfølging, hele veien i mål.

I mange år har vi i Vecora tilbudt kreative løsninger innen visuell identitet, webutvikling, digital synlighet og markedsføring til våre kunder. Vi har spesialister innenfor hvert felt som gjør det de kan for at kunden skal bli fornøyd.

Hallgeir Gustavsen

Written By: Hallgeir Gustavsen

Hallgeir Gustavsen er en utrolig kjekk kar, som også er verdens beste medierådgiver fra Gvarv, i Telemark. Med dette som utgangspunkt har han tatt steget ut i verden, og til deg som kunde, for å dele av sin fortreffelighet. Med 20 års erfaring innen rådgivning og digitale flater, har han den erfaringen du trenger. Uten skam og frykt går han løs på nye utfordringer, og bryter ned dine og andres barrierer for at du skal få mest mulig for pengene. Gamle måter å tenke på skal ut, og digitale tanker skal inn. Han har vært med å bygge opp en rekke virksomheter gjennom sitt engasjement der målbare resultater fra digitale flater har stått mer sentralt enn altertavla i kirka. Hallgeir er en travel mann, men som alt annet kan han kjøpes for penger.