Moving forward - Vekstmarkedsføringsblogg av Hallgeir Gustavsen - Enhetlig tilnærming til markedskommunikasjon for porteføljeselskapene som sikrer en omforent forståelse og utøvelse av selskapets forretningsstrategi.

Foredrag om Kreativitet, markedsføring, kanaler… | Hallgeir Gustavsen

Skrevet av Hallgeir Gustavsen | 03.okt.2019 22:00:00

I denne digitale verden krever bedriften din vekst med hjelp av en kombinasjon av flere markedsføringsstrategier. Disse strategiene må bestå av effektive komponenter som kan gjøre markedsføringskampanjene dine mer produktive.

Uansett bransje, marked, beliggenhet og strategi, vil de forskjellige online markedsføringskomponentene relatert til virksomheten din, avgjøre hvor vellykket innsatsen din vil være.

Hva er kreativitet?

Kreativitet – betyr bruk av fantasi eller originale ideer for å skape noe; oppfinnsomhet. «Bedrifter er opptatt av å oppmuntre til kreativitet.»

Det er lett å anta at før du lykkes med å produsere noe, må alt rundt deg eller din bedrift være perfekt. Så du venter på det rette øyeblikket når alt er perfekt før du prøver å lage noe – enten et blogginnlegg, en video, eller en markedsføringsstrategi osv.

Men sannheten er at kreativitet ikke har noe å gjøre med å være i en perfekt situasjon eller på et perfekt sted eller ha en perfekt virksomhet eller selskap. Snarere handler kreativitet om å gjøre det du må med det som er tilgjengelig for å oppnå det du trenger eller få et forventet resultat.