Moving forward - Vekstmarkedsføringsblogg av Hallgeir Gustavsen - Enhetlig tilnærming til markedskommunikasjon for porteføljeselskapene som sikrer en omforent forståelse og utøvelse av selskapets forretningsstrategi.

Når bør du ha et re-design av din nettside? | Hallgeir Gustavsen

Skrevet av Hallgeir Gustavsen | 27.apr.2019 22:00:00

I denne vloggen går Hallgeir gjennom viktige punkter for å sjekke om nettsiden din fungerer optimalt, eller om du bør vurdere å skaffe deg en ny nettside. Har nettsiden din dårlig design vil den virke mindre troverdig. Fungerer den ikke optimalt for mobiltelefon eller er treg, kan du risikere å miste kundene før de i det hele tatt vet hvilke produkter du tilbyr. Nettsiden din burde være enkel å bruke og oppdatere, og er noe du skal være stolt av å vise frem.

Passer nettsiden din beskrivelsen av et eller flere av punktene Hallgeir går gjennom i denne videoen bør du vurdere et re-design av din nettside. Det kan hjelpe deg å få mer oppmerksomhet til din nettside og føre til flere kundehenvendelser, enten ved påmelding av nyhetsbrev, netthandel, henvendelser via e-post eller telefon, osv.

Vi har også laget en «Guide for å skrive spesifikasjon til nettside"

En nettside er ofte førsteinntrykket en potensiell kunde får av en bedrift, derfor bør den fungere optimalt slik at budskapet når frem til kunden på en rask og enkel måte.

Som digitalbyrå er det vår plikt og ekspertise å veilede deg i den harde kampen om oppmerksomhet. Vi hever kvaliteten på ditt innhold i sosiale medier og på dine nettsider. Vi skviser maks ut av kronene du bruker på digital annonsering. Og våre rådgivere gir deg tett oppfølging, hele veien i mål.

I mange år har vi i Vecora tilbudt kreative løsninger innen visuell identitet, webutvikling, digital synlighet og markedsføring til våre kunder. Vi har spesialister innenfor hvert felt som gjør det de kan for at kunden skal bli fornøyd.