Hvert år kommer det nye muligheter for reklame og markedsføring. En av de beste mulighetene de siste 10 årene har vært Facebook og etterhvert Instagram som digitalt medie å annonsere i. Før dette? Da hadde vi gode gamle Google AdWords og bannere. Helt til det ble litt for mye konkurranse på de hotteste ordene. Nemlig LinkedIn annonser for å nå ut til nøkkelpersoner og beslutningstakere i både store og små bedrifter. Dette selv om dere er en såkalt B2C bedrift. Alle bedrifter kan dra nytte av å skape nettverk og relasjoner med andre, enten det er muligheten for samarbeid eller nye distribusjonskanaler. De aller fleste jeg snakker med sliter med å få LinkedIn til å konvertere til salg og muligheter, men jeg har laget en artikkel som viser deg hvordan du kan bruke LinkedIn for å tiltrekke nye leads og kunder. Ofte hører vi at folk sliter med høy CPC på LinkedIn. Heldigvis slipper du å tenkte så mye på det når du vet livsstidsverdien av en ny B2B kunde, les mer om hvordan du får det til i artikkelen min ved å trykke på knappen under. |
|