Har du sett det store generasjonsskille?

05.aug.2022 10:15:38 | tips Har du sett det store generasjonsskille?

Vi har hatt moderne digital markedsføring siden omtrent da den første iPhonen kom ut og frem til i dag. Selv om vi har hatt det så lenge, finnes det fortsatt et generasjonsskille i markedsavdelingene rundt omkring.

Vi har hatt moderne digital markedsføring siden omtrent da den første iPhonen kom ut og frem til i dag. Selv om vi har hatt det så lenge, finnes det fortsatt et generasjonsskille i markedsavdelingene rundt omkring.

De som i dag er markedssjefer, CMO’s og tilsvarende stillinger med et ansvar ovenfor markedsføringsavdelingen, ble opplært i en helt annen tid

Yngre markedsmedarbeidere har hatt Facebook, Instagram og nesten alle andre sosiale plattformer godt under huden siden før de ble konfirmert.

Skille jeg opplever i samtalene mine med kunder og partnere er hvordan de yngre tenker «digital first» og andre tenker mer konvensjonelt først og "digital second".

Sannheten er at man trenger begge deler dersom man er en mellomstor eller litt større bedrift. Det er fortsatt stor nytte og behov for brosjyrer og flyers til eventer, i butikker og for uteselgere.

Det vi ofte hjelper kundene våre med er å legge en plan for å samkjøre aktivitetene og klare å rapportere de tallene som faktisk betyr noe for bedriften som helhet.

Ønsker dere mer kontroll og en helhetlig plan kan du avtale et møte med meg på linken under.

Avtal møte her

Hallgeir Gustavsen

Written By: Hallgeir Gustavsen

Hallgeir Gustavsen er en utrolig kjekk kar, som også er verdens beste medierådgiver fra Gvarv, i Telemark. Med dette som utgangspunkt har han tatt steget ut i verden, og til deg som kunde, for å dele av sin fortreffelighet. Med 20 års erfaring innen rådgivning og digitale flater, har han den erfaringen du trenger. Uten skam og frykt går han løs på nye utfordringer, og bryter ned dine og andres barrierer for at du skal få mest mulig for pengene. Gamle måter å tenke på skal ut, og digitale tanker skal inn. Han har vært med å bygge opp en rekke virksomheter gjennom sitt engasjement der målbare resultater fra digitale flater har stått mer sentralt enn altertavla i kirka. Hallgeir er en travel mann, men som alt annet kan han kjøpes for penger.