Moving forward - Vekstmarkedsføringsblogg av Hallgeir Gustavsen - Enhetlig tilnærming til markedskommunikasjon for porteføljeselskapene som sikrer en omforent forståelse og utøvelse av selskapets forretningsstrategi.

Systematic Coversion Optimization Method (SCOM)

Skrevet av Hallgeir Gustavsen | 20.mar.2023 06:18:34

Samme resultat hver gang - gjennomprøvd prosess

Systematisk leadsgenerering

SCOM™ er en metodologi utviklet med øye for å se på konverteringsoptimalisering på en helt ny måte. Vi ser på MYE MER enn bare konverteringsprosenten til landingssiden din, og jobber heller med å se på hele kretsløpet i kjøpsreisen din for å maksimere resultatene du får.

Denne kombinasjonen av fokus på detaljer øker antall henvendelser og gir resultater i alle stegene av markedsføringen din, som gir høyere frekvens på konvertering, høyere snittkjøp og mer konsekvent tilgang på potensielle kunder.

 
 Akkumulert effekt

Få maksimalt utav markedsføringen

Våre konverteringsarkitekter ser IKKE bare på hvordan landingssidene dine er enkeltstående. I stedet tar de elementer som gode salgstekster, tydelig og personaspesifikk annonseringsmålretting, tekster som imøtekommer potensielle motargumenter og  optimal layout med brukervennlig design. Dette kombinerer vi med fantastisk designet annonser og  mediekjøp plassert av våre eksperter.

Kombinasjonen av disse traktene (funnels)  og landingssider med våre omni-kanal annonsering gir en akkumulert effekt som vi kaller SCOM™.