Jeg vil prate litt om annonsering. Først og fremst, min påstand: 90 % av dere som leser dette kaster vekk pengene deres når dere annonserer på internett. Hvordan kan jeg si det? Jo, fordi veldig mange av dere hiver trafikken fra annonseringen inn på hovedsiden deres. Det er, i stor grad, penger rett ut av vinduet. Men det finnes lure måter man kan bruke for å motvirke dette.
Sannsynligheten er stor for at du allerede har mistet interessen før vedkommende har kommet så lagt som bildene. Det er jo ikke det du er ute etter.
Hvis noen kommer inn i en butikk og sier nøyaktig hva de er på jakt etter, hva gjør man da? Jo, man viser dem de tingene som de har sagt at de er på jakt etter. Det samme gjelder på internett. For at en digital annonseringskampanje skal være best mulig, så bør du sørge for at du har en fantastisk bra landingsside med enkel, handlingsutløsende funksjonalitet. Det vil si at den må vise kunden det annonseringen lovet, og en tydelig og enkel måte for kunden å benytte seg av det du tilbyr i annonseringen, det kan være så enkelt som «ta kontakt nå», «chat med oss», «ring nå», «book gratis befaring», osv. Informasjon om produkt og kontakt. That’s it.
Så hold det i tankene når du skal sette opp en ny kampanje: produktinformasjon og kontaktinformasjon.
Synes du dette innlegget var nyttig, så følg oss her for mer:
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/vecora
Facebook: https://www.facebook.com/vecora.no
Instagram: https://www.instagram.com/vecoraas/