Skal Du Gasse På Eller Ta Det Rolig

04.aug.2022 12:27:27 | annonsering Skal Du Gasse På Eller Ta Det Rolig

Mange stiller meg spørsmålet om de burde gasse på markedsføringen eller om de burde ta det rolig og forsiktig. Svaret mitt avhenger av din spesifikke situasjon, men kan kokes ned til to faktorer. Kan du eller kan du ikke tallene dine?

Mange stiller meg spørsmålet om de burde gasse på markedsføringen eller om de burde ta det rolig og forsiktig. Svaret mitt avhenger av din spesifikke situasjon, men kan kokes ned til to faktorer.

Kan du eller kan du ikke tallene dine?

Hvis du kan tallene dine og har målingene i orden, vet hva en kunde er verdt og hvor mye du kan betale for en lead, ja da blir spørsmålet om du kan gasse på lønnsomt eller ikke. Kan du det anbefaler jeg å kjøre på.

Dersom du på den andre siden ikke er helt sikker på alle tallene dine og du ikke vet kundens livstidsverdi eller hvor mye du har råd til å betale for en lead, ja da anbefaler jeg at vi får kontroll på det først.

Når dette er på plass vil planen for fremgang være ganske klar og vi kan kjøre på med nye og større budsjetter måned for måned ettersom inntektene øker.

Det er drømmesituasjonen for en hver markedsfører og markedssjef. Å kunne vise med stor nøyaktighet ovenfor ledelsen at aktivitetene bærer frukter.

Hvis du vil få kontroll og gasse på sammen med meg kan du enkelt avtale et møte på linken under.

Hallgeir Gustavsen

Written By: Hallgeir Gustavsen

Hallgeir Gustavsen er en utrolig kjekk kar, som også er verdens beste medierådgiver fra Gvarv, i Telemark. Med dette som utgangspunkt har han tatt steget ut i verden, og til deg som kunde, for å dele av sin fortreffelighet. Med 20 års erfaring innen rådgivning og digitale flater, har han den erfaringen du trenger. Uten skam og frykt går han løs på nye utfordringer, og bryter ned dine og andres barrierer for at du skal få mest mulig for pengene. Gamle måter å tenke på skal ut, og digitale tanker skal inn. Han har vært med å bygge opp en rekke virksomheter gjennom sitt engasjement der målbare resultater fra digitale flater har stått mer sentralt enn altertavla i kirka. Hallgeir er en travel mann, men som alt annet kan han kjøpes for penger.