Branding vs Direkte response
Hva er en merkevare? Og hvorfor driver du med merkevarebygging? Reklamebransjen har vært feil helt i fra starten, men det er ikke blitt tydelig før...
Hva er en merkevare? Og hvorfor driver du med merkevarebygging? Reklamebransjen har vært feil helt i fra starten, men det er ikke blitt tydelig før...
Konverteringsrate, eller konverteringsfrekvens, er et forholdstall mellom antall besøkende på et nettsted og antall ønskede hendelser. En hendelse...
Hvordan lage en employer branding strategi? Ved å ha en god strategi kan du redusere gjennomtrekk med 28 % og halvere kostnadene per ansettelse.
Hvordan skriver du et medarbeiderløfte eller en employee value proposition? Her er fem steg for å utarbeide et EVP for organisasjonen din.
Før du utvikler din employer branding strategi, er det viktig at du har en klar forståelse av hvordan folk ser på bedriften din i utgangspunktet.
Vi jobber med kundene våre hver dag, enten det er å få i gang kampanjer for lead generering, salg i nettbutikk eller besøk til butikker og...
Jeg snakker ofte med markedsførere om problemer rundt rapportering. Rapportering av hvilken effekt markedsføringen har. Forholdet du som markedsfører...
Alle snakker om trafikk, annonsering og hvordan få folk til nettsiden. Veldig få snakker om den mest oversette kanalen for markedsføring og...
De siste årene har tech-gigantene gjort det noe vanskeligere for oss å spore konverteringer og finne riktig publikum med digital markedsføring.
Alle markedsførere skriver, nesten hver dag. Selv om du primært bruker video eller podcast, så må du skrive noe for å gjøre jobben din. Mange...
Mange er redde for e-postmarkedsføring og nyhetsbrev. Spesielt de som ikke har gjort mye digital markedsføring selv og sitter i toppen av ledelsen....
Hvis du har jobbet med sosiale medier markedsføring en stund så har du helt sikkert opplevd at noen i ledelsen spør hvorfor videoen, innlegget eller...
Jeg hjelper markedsførere å bli bedre i jobben sin. Jeg deler av mine råd og oppdagelser og gir deg ukentlig påfyll. Hver mandag morgen. (nesten..) går det ut nyhetsbrev om det siste jeg har tenkt på rundt markedsføring, teknologi, entreprenørskap og kreativitet.