Intensjonsdata: nøkkelen til mer treffsikker markedsføring
Intensjonsdata er nøkkelen til mer treffsikker markedsføring. Lær hvordan du kan bruke kundens digitale atferd for å øke konverteringer og bygge...
Intensjonsdata er nøkkelen til mer treffsikker markedsføring. Lær hvordan du kan bruke kundens digitale atferd for å øke konverteringer og bygge...
God innhold er avgjørende for suksess. Men hva er best: organisk rekkevidde eller betalt annonsering? Svaret ligger i en strategisk balanse mellom de...
Definer din ideelle kundeprofil (ICP) for mer målrettet markedsføring og salg, økt konverteringsrate og sterkere kundeforhold. Lær hvordan du...
Utforsk hvordan influencer-markedsføring kan transformere reiseindustrien ved å øke bestillinger gjennom engasjerende kampanjer.
Utforsk hvordan digitale verktøy kan skape unike og tilpassede reiseopplevelser for den moderne reisende.
Personas er nøkkelen til suksess i salg og markedsføring. Lær hvordan detaljerte representasjoner av målgrupper kan forbedre markedsføringsstrategier...
Kunstig intelligens (AI) i markedsføring transformerer strategier og operasjoner med automatisering, personalisering og prediktiv analyse for å...
Se hvordan en omnikanalstrategi kan revolusjonere kundeopplevelsen og styrke kundelojaliteten i en digital tidsalder.
Reiselivsmarkedsføring - teknologiske fremskritt og endringer i forbrukeratferd endrer reiselivsmarkedsføring til mer bærekraftig og digital fremtid.
Oppdag fordelene ved omnikanalmarkedsføring for bedrifters suksess. Lær om integrering av kanaler, kundereiser, og teknologiske verktøy for en sømløs...
Vær kundesentrert i kommunikasjonen gjennom hele kjøpsreisen. Les mer om kjøpsreisen og strategier for hvert stadie for å øke salg og...
Destinasjonsmarkedsføring: Historie, nøkkelkonsepter, trender og fremtid - Utforsk utviklingen av destinasjonsmarkedsføring fra 1800-tallet til...
Jeg hjelper markedsførere å bli bedre i jobben sin. Jeg deler av mine råd og oppdagelser og gir deg ukentlig påfyll. Hver mandag morgen. (nesten..) går det ut nyhetsbrev om det siste jeg har tenkt på rundt markedsføring, teknologi, entreprenørskap og kreativitet.