Hvordan holde leads varme i sommer – 5 enkle grep for leads nurturing
Ikke la ferien stoppe salget. Slik holder du leads varme i sommerukene med automatisering, planlegging og relevant innhold. Øk konvertering og ROI...
Ikke la ferien stoppe salget. Slik holder du leads varme i sommerukene med automatisering, planlegging og relevant innhold. Øk konvertering og ROI...
Utforsk hvordan kulturell kompetanse fra reiser kan forbedre salg og markedsføring, bygge kundelojalitet og drive global forretningsutvikling med...
Dark social dominerer 80% av trafikken i 2025. Lær hvordan du tilpasser markedsføringen din for å forstå og utnytte denne usynlige kraften.
Utforsk hvordan DSW-plattformen kan transformere markedsføringsarbeidet ditt ved å koble aktiviteter direkte til forretningsmål.
Oppdag hvordan STRAM-metodologien kan revolusjonere din B2B-markedsføring gjennom strategisk retning, intern kapabilitetsbygging, smidige prosesser...
Oppdag hvordan STRAM-metodologien kan revolusjonere din B2B-markedsføring gjennom strategisk retning, intern kapabilitetsbygging, smidige prosesser...
Utforsk hvordan DSW-plattformen kan transformere markedsføringsarbeidet ditt ved å koble aktiviteter direkte til forretningsmål.
Øk salget i nettbutikken din med personalisering. Lær fem effektive grep som gir flere kjøp, færre forlatte handlekurver og mer lojale kunder.
Lær hvorfor interaktive innholdsformater er essensielle for markedsføring, øker engasjement, forbedrer brukeropplevelsen og gir verdifulle...
Oppdag hvordan brukergenerert innhold (UGC) kan øke tilliten, styrke SEO og forbedre salgsresultatene gjennom autentiske kundebidrag og smartere...
Optimaliser B2B-strategien din med datadrevne kampanjer. Lær hvordan du bruker data for mer presis markedsføring og smartere salgsprosesser.
Intensjonsdata er nøkkelen til mer treffsikker markedsføring. Lær hvordan du kan bruke kundens digitale atferd for å øke konverteringer og bygge...
Jeg hjelper markedsførere å bli bedre i jobben sin. Jeg deler av mine råd og oppdagelser og gir deg ukentlig påfyll. Hver mandag morgen. (nesten..) går det ut nyhetsbrev om det siste jeg har tenkt på rundt markedsføring, teknologi, entreprenørskap og kreativitet.