Den mest oversette markedskanalen

06.aug.2022 13:17:58 | annonsering Den mest oversette markedskanalen

Alle snakker om trafikk, annonsering og hvordan få folk til nettsiden. Veldig få snakker om den mest oversette kanalen for markedsføring og kommunikasjon. Nemlig, dine egne medier.

Alle snakker om trafikk, annonsering og hvordan få folk til nettsiden. Veldig få snakker om den mest oversette kanalen for markedsføring og kommunikasjon. Nemlig, dine egne medier.

Det beste eksemplet på egne medier er ditt eget nyhetsbrev. Hvis du har gitt opp nyhetsbrevet legger du igjen enorme summer på bordet for hver dag du lar være å sende.

Nyhetsbrevet ditt er et medie du eier og kontrollerer, jo flere du har på nyhetsbrevet, jo mer uavhengig er bedriften din.

Alle har hørt om «Google slappet» som gjorde enkelte SEO-teknikker ubrukelige, endringer i annonseringsvilkårene på Google og Facebook skaper stadig problemer og det blir vanskeligere å holde seg oppdatert med de aller nyeste plattformene for digital annonsering.

Her skiller nyhetsbrevet seg ut på en unik måte. Siden du eier nyhetsbrevet, så kan du bestemme reglene for promotering. Ingen kan fortelle deg hvordan du ordlegger deg eller hvordan du presenterer tilbudene dine.

Det er ikke bare en forsikring mot de raske endringene vi ser på digitale annonseplattformer, det er også en kilde til høyere lønnsomhet.

Flere kilder melder at e-post fortsatt er den aktiviteten med høyest ROI på internett. Mange har sett opp til 40kr i omsetning per krone brukt på e-post. Et helt utrolig høyt tall.

Hvis du vil ha en helhetlig plan for markedsføringen din kan du avtale et møte på linken under.

Avtal møte her

Hallgeir Gustavsen

Written By: Hallgeir Gustavsen

Hallgeir Gustavsen er en utrolig kjekk kar, som også er verdens beste medierådgiver fra Gvarv, i Telemark. Med dette som utgangspunkt har han tatt steget ut i verden, og til deg som kunde, for å dele av sin fortreffelighet. Med 20 års erfaring innen rådgivning og digitale flater, har han den erfaringen du trenger. Uten skam og frykt går han løs på nye utfordringer, og bryter ned dine og andres barrierer for at du skal få mest mulig for pengene. Gamle måter å tenke på skal ut, og digitale tanker skal inn. Han har vært med å bygge opp en rekke virksomheter gjennom sitt engasjement der målbare resultater fra digitale flater har stått mer sentralt enn altertavla i kirka. Hallgeir er en travel mann, men som alt annet kan han kjøpes for penger.