Den enkle løsningen på personvernsproblemene

03.aug.2022 10:48:12 | markedsføring Den enkle løsningen på personvernsproblemene

Mange lengter etter de gode gamle dagene hvor vi kunne sette opp annonser på Facebook, målrette annonsene mot nøyaktig den kunden vi ønsket.

Mange lengter etter de gode gamle dagene hvor vi kunne sette opp annonser på Facebook, målrette annonsene mot nøyaktig den kunden vi ønsket.

For eksempel en mann på 52 år som leser DN, er interessert i båter og er gift. Av ulike personvernsårsaker er ikke dette mulig lenger.

Det samme gjelder sporing av kundenes aktivitet på tvers av ulike sosiale medier, i og utenfor vår nettside.

Løsningen på dette kan bli veldig komplisert hvis du gjør det på den tekniske måten med ny programvare for å omgå endringene som har kommet.

Den enkle måten?

Vi må lære oss å skrive bedre, målrette gjennom tekstene vi lager og budskapet tekstene inneholder.

Vi må klare å få oppmerksomheten til vår unike kunde, ved å vise budskapet til et større publikum og gjøre at bare vår kunde reagerer.

Hvis du trenger hjelp til å utforme budskap og lage en helhetlig plan for markedsføringen din kan du avtale et møte på linken under.

 

 

Hallgeir Gustavsen

Written By: Hallgeir Gustavsen

Hallgeir Gustavsen er en utrolig kjekk kar, som også er verdens beste medierådgiver fra Gvarv, i Telemark. Med dette som utgangspunkt har han tatt steget ut i verden, og til deg som kunde, for å dele av sin fortreffelighet. Med 20 års erfaring innen rådgivning og digitale flater, har han den erfaringen du trenger. Uten skam og frykt går han løs på nye utfordringer, og bryter ned dine og andres barrierer for at du skal få mest mulig for pengene. Gamle måter å tenke på skal ut, og digitale tanker skal inn. Han har vært med å bygge opp en rekke virksomheter gjennom sitt engasjement der målbare resultater fra digitale flater har stått mer sentralt enn altertavla i kirka. Hallgeir er en travel mann, men som alt annet kan han kjøpes for penger.