Det snakkes veldig mye om taktikker og annonsering, men veldig lite blir snakket om markedsføring og hvordan du kan gjøre den skikkelig lønnsom.
Du kan fint lage en kampanje som går i pluss, ved å benytte deg av diverse teknikker og nye medier, men klarer du å skape eksplosiv vekst i lønnsomheten i bedriften med samme kampanje?
Sannsynligvis ikke.
For å gjøre det må du benytte deg av hemmeligheten som gjør markedsføring lønnsomt.
Mer salg.
Men ikke bare mersalg. Du må skape en verdi-trapp for kundene dine, slik at du kan føre kunden din fra et lite salg som starter kundeforholdet og naturlig tar med kunden til toppen av trappen. For hvert trinn du får kunden gjennom, jo mer lønnsom blir kunden for bedriften.
Hva kan du tilby de eksisterende kundene dine, som gir mer verdi, som du kan få en premium pris for og som ikke koster deg alt for mye å levere?
Svarer du på det spørsmålet og lager en kundereise for å få kundene opp trappen, vil også kampanjenes lønnsomhet øke og bedriftens lønnsomhet skyte i været.
Trenger du hjelp til å utforme kundereisen fra annonse til konvertering? Avtal et møte med meg på linken under så kan vi prate gjennom de beste mulighetene dine.