Mange er redde for e-postmarkedsføring og nyhetsbrev. Spesielt de som ikke har gjort mye digital markedsføring selv og sitter i toppen av ledelsen.
Hele poenget med nyhetsbrevet til bedriften er å holde kontakten med kunder og potensielle kunder fra uke til uke, slik at relasjonen styrkes.
Da må innholdet du produserer i nyhetsbrevet gi leseren verdi og tilbudene du kommer med må være relevante.
Hvis du klarer å møte kunden din hver uke, måned etter måned og kommer med gode tips og relevante tilbud og konkurrenten din ikke gjør det, så vil du til slutt få flere salg.
Dette av den enkle grunn at kundene begynner å stole mer på deg, din bedrift og den relasjonen dere har bygget. Det er grunnen til at mange sier at e-post er den kanalen med høyest ROI per krone brukt.
Og dersom dere klarer å sende faste, gode og relevante nyhetsbrev, trenger dere ikke være redde for å sende for mye eller «plage kundene».
E-post og nyhetsbrev er en naturlig del av kundereisen for de aller fleste. Både før og etter det første salget har skjedd.
Avtal et møte på linken under, så kan vi sammen gå gjennom alle mulighetene dere har.