Ikke vær redd for nyhetsbrevene

05.aug.2022 10:43:44 | annonsering Ikke vær redd for nyhetsbrevene

Mange er redde for e-postmarkedsføring og nyhetsbrev. Spesielt de som ikke har gjort mye digital markedsføring selv og sitter i toppen av ledelsen. Hele poenget med nyhetsbrevet til bedriften er å holde kontakten med kunder og potensielle kunder fra uke til uke, slik at relasjonen styrkes.

Mange er redde for e-postmarkedsføring og nyhetsbrev. Spesielt de som ikke har gjort mye digital markedsføring selv og sitter i toppen av ledelsen.

Hele poenget med nyhetsbrevet til bedriften er å holde kontakten med kunder og potensielle kunder fra uke til uke, slik at relasjonen styrkes.

Da må innholdet du produserer i nyhetsbrevet gi leseren verdi og tilbudene du kommer med må være relevante.

Hvis du klarer å møte kunden din hver uke, måned etter måned og kommer med gode tips og relevante tilbud og konkurrenten din ikke gjør det, så vil du til slutt få flere salg.

Dette av den enkle grunn at kundene begynner å stole mer på deg, din bedrift og den relasjonen dere har bygget. Det er grunnen til at mange sier at e-post er den kanalen med høyest ROI per krone brukt.

Og dersom dere klarer å sende faste, gode og relevante nyhetsbrev, trenger dere ikke være redde for å sende for mye eller «plage kundene».

E-post og nyhetsbrev er en naturlig del av kundereisen for de aller fleste. Både før og etter det første salget har skjedd.

Avtal et møte på linken under, så kan vi sammen gå gjennom alle mulighetene dere har.

Avtal møte her

Hallgeir Gustavsen

Written By: Hallgeir Gustavsen

Hallgeir Gustavsen er en utrolig kjekk kar, som også er verdens beste medierådgiver fra Gvarv, i Telemark. Med dette som utgangspunkt har han tatt steget ut i verden, og til deg som kunde, for å dele av sin fortreffelighet. Med 20 års erfaring innen rådgivning og digitale flater, har han den erfaringen du trenger. Uten skam og frykt går han løs på nye utfordringer, og bryter ned dine og andres barrierer for at du skal få mest mulig for pengene. Gamle måter å tenke på skal ut, og digitale tanker skal inn. Han har vært med å bygge opp en rekke virksomheter gjennom sitt engasjement der målbare resultater fra digitale flater har stått mer sentralt enn altertavla i kirka. Hallgeir er en travel mann, men som alt annet kan han kjøpes for penger.