Personlig reiseopplevelse med digitale verktøy
Utforsk hvordan digitale verktøy kan skape unike og tilpassede reiseopplevelser for den moderne reisende.
Utforsk hvordan digitale verktøy kan skape unike og tilpassede reiseopplevelser for den moderne reisende.
Personas er nøkkelen til suksess i salg og markedsføring. Lær hvordan detaljerte representasjoner av målgrupper kan forbedre markedsføringsstrategier...
Kunstig intelligens (AI) i markedsføring transformerer strategier og operasjoner med automatisering, personalisering og prediktiv analyse for å...
Se hvordan en omnikanalstrategi kan revolusjonere kundeopplevelsen og styrke kundelojaliteten i en digital tidsalder.
Reiselivsmarkedsføring - teknologiske fremskritt og endringer i forbrukeratferd endrer reiselivsmarkedsføring til mer bærekraftig og digital fremtid.
Oppdag fordelene ved omnikanalmarkedsføring for bedrifters suksess. Lær om integrering av kanaler, kundereiser, og teknologiske verktøy for en sømløs...
Vær kundesentrert i kommunikasjonen gjennom hele kjøpsreisen. Les mer om kjøpsreisen og strategier for hvert stadie for å øke salg og...
Destinasjonsmarkedsføring: Historie, nøkkelkonsepter, trender og fremtid - Utforsk utviklingen av destinasjonsmarkedsføring fra 1800-tallet til...
Inbound salg er en moderne salgsmetodikk basert på at kundene har mer kontroll over sin kjøpsreise. Demand generation og lead generatiom er to...
Revenue Operations (RevOps) kan spille en strategisk stor rolle i alle delene av kundekontakt og hvordan man jobber med vekst.
For å lære mer om hvordan du kan tilpasse din LinkedIn-strategi til 2024's landskap og maksimere din ROI, så kan du få hjelp!
Kombinert har markedsansvarlig ansvaret, samtidig som byråets kompetanse og ressurser utnyttes, da får du det beste fra begge verdener.
Jeg hjelper markedsførere å bli bedre i jobben sin. Jeg deler av mine råd og oppdagelser og gir deg ukentlig påfyll. Hver mandag morgen. (nesten..) går det ut nyhetsbrev om det siste jeg har tenkt på rundt markedsføring, teknologi, entreprenørskap og kreativitet.