Har dere en anonym merkevare?
De fleste bedrifter har anonyme merkevarer. Det vil si at ingen vet hvem som står bak bedriften, bedriften har ingen personlighet og bedriften har...
De fleste bedrifter har anonyme merkevarer. Det vil si at ingen vet hvem som står bak bedriften, bedriften har ingen personlighet og bedriften har...
Ingenting i verden er gratis, selv ikke trafikken du får organisk fra Google, LinkedIn eller TikTok. Når det kommer til trafikk på bedriftens...
Mange yngre markedsførere sliter i disse tider. Endringene på Facebook, med personvern og iOS oppdateringer har gjort at deres triks ikke fungerer...
Mange sliter med å lage godt innhold, ikke fordi de ikke klarer å lage det, men fordi de ikke vet hvor de skal begynne. Verdens beste innhold for...
Hvis du selger ting på nett eller får kunder gjennom nettsiden din, trenger du disse 3 automatiske e-postsekvensene for å øke omsetningen og...
Alle bedrifter, store som små, bør ha et budsjett for sosiale medier-strategien. Jeg viser hvordan du planlegger budsjettet for sosiale medier.
Hva er en GIF og hvordan kan du bruke det innenfor markedsføring?
Jeg hjelper markedsførere å bli bedre i jobben sin. Jeg deler av mine råd og oppdagelser og gir deg ukentlig påfyll. Hver mandag morgen. (nesten..) går det ut nyhetsbrev om det siste jeg har tenkt på rundt markedsføring, teknologi, entreprenørskap og kreativitet.