Den største B2B markedsføringsmuligheten for 2024?
For å lære mer om hvordan du kan tilpasse din LinkedIn-strategi til 2024's landskap og maksimere din ROI, så kan du få hjelp!
For å lære mer om hvordan du kan tilpasse din LinkedIn-strategi til 2024's landskap og maksimere din ROI, så kan du få hjelp!
B2B markedsføring er avgjørende for å nå ut til bedriftskunder på en effektiv måte. I denne bloggen vil vi utforske ulike strategier og metoder som...
Hva er en merkevare? Og hvorfor driver du med merkevarebygging? Reklamebransjen har vært feil helt i fra starten, men det er ikke blitt tydelig før...
Konverteringsrate, eller konverteringsfrekvens, er et forholdstall mellom antall besøkende på et nettsted og antall ønskede hendelser. En hendelse...
Neste år blir nåværende Universal Analytics lagt ned. Bytt til GA4 nå, slik at du har historisk data å sammenligne med når byttet blir tvunget på deg.
Hvordan skriver du et medarbeiderløfte eller en employee value proposition? Her er fem steg for å utarbeide et EVP for organisasjonen din.
Men hvor lang tid bruker dere på å bygge en merkevare for å sikre at du tiltrekker og beholder topp arbeidstakere?
Før du utvikler din employer branding strategi, er det viktig at du har en klar forståelse av hvordan folk ser på bedriften din i utgangspunktet.
Vi jobber med kundene våre hver dag, enten det er å få i gang kampanjer for lead generering, salg i nettbutikk eller besøk til butikker og...
Jeg snakker ofte med markedsførere om problemer rundt rapportering. Rapportering av hvilken effekt markedsføringen har. Forholdet du som markedsfører...
Alle snakker om trafikk, annonsering og hvordan få folk til nettsiden. Veldig få snakker om den mest oversette kanalen for markedsføring og...
Det snakkes veldig mye om taktikker og annonsering, men veldig lite blir snakket om markedsføring og hvordan du kan gjøre den skikkelig lønnsom. Du...
Jeg hjelper markedsførere å bli bedre i jobben sin. Jeg deler av mine råd og oppdagelser og gir deg ukentlig påfyll. Hver mandag morgen. (nesten..) går det ut nyhetsbrev om det siste jeg har tenkt på rundt markedsføring, teknologi, entreprenørskap og kreativitet.