Annonsering med hundefløytemetoden
De siste årene har tech-gigantene gjort det noe vanskeligere for oss å spore konverteringer og finne riktig publikum med digital markedsføring.
De siste årene har tech-gigantene gjort det noe vanskeligere for oss å spore konverteringer og finne riktig publikum med digital markedsføring.
Alle markedsførere skriver, nesten hver dag. Selv om du primært bruker video eller podcast, så må du skrive noe for å gjøre jobben din. Mange...
Mange er redde for e-postmarkedsføring og nyhetsbrev. Spesielt de som ikke har gjort mye digital markedsføring selv og sitter i toppen av ledelsen....
Hvis du har jobbet med sosiale medier markedsføring en stund så har du helt sikkert opplevd at noen i ledelsen spør hvorfor videoen, innlegget eller...
Det kan virke som om enkelte i bedriften mener at du bare trenger mer content i markedsføringen for at dere skal lykkes. Mer, mer og mer. Uten å...
Vi har hatt moderne digital markedsføring siden omtrent da den første iPhonen kom ut og frem til i dag. Selv om vi har hatt det så lenge, finnes det...
Mange stiller meg spørsmålet om de burde gasse på markedsføringen eller om de burde ta det rolig og forsiktig. Svaret mitt avhenger av din spesifikke...
Vi jobber med kundene våre hver dag, enten det er å få i gang kampanjer for lead generering, salg i nettbutikk eller besøk til butikker og...
Det er litt klisjé å si det, men det er så utrolig sant. I salg handler det om kontaktpunkter. De fleste selgere gir opp etter en eller to forsøk på...
Hvis du jobber i en markedsavdeling kan det være vanskelig å forsvare aktivitet i sosiale medier overfor daglig leder, spesielt hvis du ikke får målt...
Hvert år kommer det nye muligheter for reklame og markedsføring. En av de beste mulighetene de siste 10 årene har vært Facebook og etterhvert...
«Marketing is everything» sa Kotler en gang. Ikke alle er enige i sitatet, mange sliter med å ta det inn over seg og enkelte blir sinte når de hører...
Jeg hjelper markedsførere å bli bedre i jobben sin. Jeg deler av mine råd og oppdagelser og gir deg ukentlig påfyll. Hver mandag morgen. (nesten..) går det ut nyhetsbrev om det siste jeg har tenkt på rundt markedsføring, teknologi, entreprenørskap og kreativitet.