Her er nøkkelen til influenser marketing
Forrige uke snakket vi om nytten av personlighetsdreven merkevarebygging. Fokuset da var å bygge en merkevare med bedriftens leder eller gründer som...
Forrige uke snakket vi om nytten av personlighetsdreven merkevarebygging. Fokuset da var å bygge en merkevare med bedriftens leder eller gründer som...
De fleste bedrifter har anonyme merkevarer. Det vil si at ingen vet hvem som står bak bedriften, bedriften har ingen personlighet og bedriften har...
Ingenting i verden er gratis, selv ikke trafikken du får organisk fra Google, LinkedIn eller TikTok. Når det kommer til trafikk på bedriftens...
Mange sliter med å lage godt innhold, ikke fordi de ikke klarer å lage det, men fordi de ikke vet hvor de skal begynne. Verdens beste innhold for...
Jeg hjelper markedsførere å bli bedre i jobben sin. Jeg deler av mine råd og oppdagelser og gir deg ukentlig påfyll. Hver mandag morgen. (nesten..) går det ut nyhetsbrev om det siste jeg har tenkt på rundt markedsføring, teknologi, entreprenørskap og kreativitet.